اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آتش‌بازی ادامه‌دار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات| از جذب منشا تا معمای نورافکن

  • کد خبر: ۱۱۴۲۵۸
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
آتش‌بازی ادامه‌دار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات| از جذب منشا تا معمای نورافکن
به نظر می رسد خریدهای پرسپولیس تمام نشده و به زودی چند ستاره دیگر راهی این تیم می‌شوند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، انقلاب درونی در باشگاه پرسپولیس این تیم را برای لیگ بیست و دوم تبدیل به تیمی جذاب کرده‌است. پس از خرید بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند و پورعلی‌گنجی، سرخپوشان وولیسیانی و رفیعی و سعید صادقی را هم جذب کردند تا تیمی جذاب برای فصل بعد داشته‌باشند.

اما این پایان کار پرسپولیس در عرصه نقل و انتقالات نیست و شنیده می‌شود چند ستاره دیگر در آستانه پیوستن به پرسپولیس هستند. با جذب میلاد زکی‌پور توسط سپاهان حالا دوباره شایعات حول جدایی امید نورافکن مطرح شده و بعید نیست این بازیکن بتواند در این هفته رضایت‌نامه خود را از باشگاه سپاهان دریافت کند.

نورافکن-پرسپولیس؛ نزدیک‌تر از همیشه؟

سپاهان که در فصل‌های اخیر با وجود خرج زیاد و جذب ستاره‌ها در کسب جام ناکام مانده، بعید نیست پس از شهباززاده و ۳ بازیکنی که به پرسپولیس داده، حالا نورافکن را هم در لیست خروجی‌های خود ببیند.

شایعه‌ای که حول اصرار اسکوچیچ به ستاره‌ها برای پرسپولیسی شدن مطرح شده، نورافکن و پرسپولیس را به هم نزدیک‌تر از قبل کرده و بعید نیست حالا که پورعلی و بیرو در پرسپولیس هستند، حالا که صادقی جذب پرسپولیس شده، نورافکن را هم در این تیم ببینیم.

سعید اقایی و علی شجاعی ۲ بال چپ پرسپولیس از این تیم جدا شده‌اند و به جز علی نعمتی ۲ پسته و احمدی، پرسپولیس با توجه به مصدومیت وحید امیری گزینه دیگری برای دفاع چپ ندارد و منطقی است که باور کنیم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی به شدت دنبال جذب نورافکن باشند.

نورافکن که در استقلال چهره شد، در اروپا به موفقیتی دست نیافت و به فوتبال ایران برگشت و ۳ فصل پیراهن سپاهان را بر تن کرد. حالا، اما برای لیگ ۲۲ شاید نورافکن را با لباس قرمز ببینیم. اتفاقی که قطعا هواداران استقلال را عصبانی‌تر از قبل خواهدکرد.

به جز نورافکن، اما صحبت جذب ۲ مهاجم خارجی توسط سرخ‌پوشان شنیده می‌شود. منشا، مهاجم سابق پرسپولیس و پیکان و استقلال که پس از مدتی افول دوباره در مس رفسنجان موتور گلزنی‌اش روشن شده، به پرسپولیس لینک شده و بعید نیست که دوباره با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر ایران به میدان برود. سوال اینجاست که در صورت جذب منشا، آیا پرسپولیس همچنان برای جذب کاسیانو، مهاجم وییزلای پرتغال هم رایزنی خواهدکرد یا نه؟

بازگشت نوراللهی به پرسپولیس!

سومین گزینه جذاب پرسپولیس برای فتح لیگ ۲۲ احمد نوراللهی است. این بازیکن گرگانی که توسط دایی به پرسپولیس آمد، پس از سال‌ها حضور در جمع سرخپوشان و قهرمانی در لیگ برتر و حضور در فینال آسیا، عطای حضور در ایران را به لقایش بخشید و با قائدی به الشباب امارات رفت. حالا، اما او وضعیت مستحکمی در امارات ندارد و گفته می‌شود شاید توسط مربی جدید تیمش مازاد شود.

در این صورت اصلا بعید نیست که نوراللهی به فوتبال ایران و پرسپولیس برگردد تا در سال منتهی به جام جهانی، خیالش از بابت توی چشم بودن راحت باشد و در جام جهانی هم با تصمیم اسکوچیچ در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گیرد.

سعید عزت‌اللهی، گزینه جانشینی کمال کامیابی‌نیا در پرسپولیس

حتی شایعه شده بود که سعید عزت اللهی هم در جمع گزینه‌های یحیی گل محمدی است. ستاره فوتبال ایران حالا از الغرافه جدا شده و تیم ندارد، اما گفته می‌شود او اعلام کرده که دوست ندارد به فوتبال ایران برگردد و باز هم ترجیحش به بازی در خارج از کشور است.

عزت اللهی حتی به پیشنهاد استقلال هم جواب رد داده، اما بعید نیست شاهد حضور این بازیکن ملی پوش در کنار پورعلی گنجی و بیرانوند باشیم.

پرسپولیس تا امروز بیش از ۱۰ بازیکن خود را از لیست خارج کرده و دست یحیی گل‌محمدی برای خرید باز است. رضا اسدی، مهدی مهدیخانی، علی شجاعی، احسان پهلوان، سعید آقایی، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، شیرزاد تمیروف، منوچهر صفروف، حامد لک و ... از جمله بازیکنانی هستند که از پرسپولیس به هر دلیلی جدا شده‌اند.

تنها نکته نگران‌کننده پرسپولیس این است که آیا یحیی گل‌محمدی توان مدیریت این همه ستاره را خواهدداشت؟

پرسپولیس در فاز هجومی ستاره‌هایی مثل وحید امیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی، حامد پاکدل، سروش رفیعی، سعید صادقی و سیامک نعمتی را در اختیار دارد و مشخص نیست نیمکت نشینی حداقل ۴ بازیکن از این جمع، آیا به حواشی پرسپولیس دامن نمی‌زند؟

پرسپولیس روی نیمکت هم هنوز مشخص نیست دقیقا با چه کسانی به عنوان دستیار یحیی گل محمدی کار را آغاز خواهدکرد. به جز مربی بدنساز خارجی که جانشین مظاهر رحیم پور شده، هنوز وضعیت مربی گلر‌ها و دستیار جانشین حمید مطهری هم مشخص نشده‌است.

شنیده می‌شود شاید سیدجلال حسینی جای مطهری را بگیرد، اما مشخصا این بازیکن بزرگ تاریخ لیگ برتر و فوتبال ایران، بدون تجربه در عرصه مربی گری نمی‌تواند کمک خاصی به پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی بکند. نقش کریم باقری در این میان شاید با حضور سیدجلال کمرنگ‌تر از قبل شود و او کم‌کم به سوی تیم ملی کشیده شود.

اتفاقی که البته مشخص نیست دقیقا با چه ساز و کاری قرار است رخ دهد، زیرا کریم باقری عطای حضور در تیم ملی را پس از برگزاری مرحله نهایی انتخابی جام جهانی به لقایش بخشید.

نباید فراموش کرد که یحیی گل محمدی همواره از دستیارانی قوی در کنار خود استفاده می‌کند. مجتبی حسینی، دستیار گل‌محمدی پس از چند سال همکاری با وی خود در قامت یک سرمربی به فوتبال ایران معرفی شد. او امسال هم با پیکان لیگ را آغاز می‌کند.

ساکت الهامی هم دیگر دستیار گل‌محمدی بود که حالا در سه فصل اخیر به دو قهرمانی جام حذفی رسیده و این فصل سرمربی هوادار است.

حمید مطهری دیگر دستیار یحیی هم این فصل هدایت نساجی را برعهده گرفته و به جمع سرمربیان لیگ برتری پیوسته است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در لیگ برتر بیست و دوم

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، وولیسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، حامد پاکدل

نباید فراموش کرد که بازیکنانی مثل وحید امیری به دلیل مصدومیت، فعلا روی نیمکت سرخپوشان خواهندبود. سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی عبدی از جمله بازیکنانی هستند که این فصل در پرسپولیس روی نیمکت می‌توانند تعویض طلایی یحیی در لیگ برتر باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->